Wednesday 28 March 2012

Belajar Terus Belajar...

Dah lama blog ni tak ber update...bukan tak cukup masa tapi saya la yang selalu tak dapat luangkan masa. Masa memang dah cukup 24 jam, cuma tuntutan kerja saya memerlukan lebih dari 24 jam sehari untuk saya selesaikan semuanya dalam sehari. Jalan terbaik, kerja harus dibahagi-bahagikan ikut keutamaan...emmm. Tak apa, yang penting kerja semua siap on the due date.

Setiap hari yang dilalui adalah pelajaran buat diri saya. Kekadang pelajaran itu amat menekan dan memeritkan, namun saya selalu letak pelajaran itu pada tempat yang positif walau pada mulanya saya agak tak rasional. Duduk dan halusi apa yang berlaku, penghujungnya kita pasti ketemu jawapan mengapa Allah ajar kita dengan cara begitu.


Begitu juga dengan bidang baru yang saya ceburi iaitu solekan. Belajar dalam bidang ini tiada habisnya. Tetapi saya tahu terdapat perubahan yang ketara dengan hasil solekan saya.


makeup pada November 2011



Makeup pada Januari 2012



Makeup pada Febuari 2012 (Maaf le kualiti  gambar kurang memuaskan)


Makeup pada Febuari 2012


Makeup pada Mac 2012


Saya akan berusaha untuk terus pertingkatkan pengetahuan dan kemahiran. Pada yang memberi komen jujur dan ikhlas, terima kasih banyak-banyak. Komen itu saya jadikan dorongan untuk perbaiki hasil solekan saya...


Belajar dan terus belajar
NORA RASIT

No comments:

Post a Comment