Thursday 12 April 2012

MINGGU JATUH CINTA...

Minggu ini minggu cinta baru saya. Saya betul-betul jatuh cinta pada dia. Hemmm...dia muda, dia istimewa dan paling penting pembawaan dan keyakinan serta pencapaian dirinya dalam bidang yang diceburi. Siapa dia? Siapa dia yang berjaya membuat saya menatap blog dan website rasminya berjam-jam sambil bekerja sepanjang minggu ini?...Ini gerangannya :


DIAN PELANGI (source :http://dianrainbow.blogspot.com  )
Bukan saya mengagumi fesyennya semata-mata tapi saya kagum dengan semangat dan kesungguhannya. Dia berusaha mengubah persepsi bahawa bertudung itu kolot dan kekampungan. Dia masih muda ( awal 20-an) namun dia bijak guna sumber-sumber disekelilingnya untuk menjadi pereka fesyen yang berjaya, bukan hanya di Indonesia tapi juga di peringkat antarabangsa.

Bapanya pengusaha tekstil dan ibunya pemilik butik, Latarbelakang ini sudah cukup untuk membantu dia melonjakkan diri dalam dunia rekaan fesyen pakaian muslimah yang berjaya.

Ideanya sentiasa segar dan menampilkan warna-warna yang ceria, cuba tengok ni...



DIAN PELANGI (source :http://dianrainbow.blogspot.com  )


Dian sangat suka teknik ikat celup dalam rekaannya.Tengok gayanya, energetik dan bersahaja. Melihat kombinasi warna-warna rekaan pakaiannya buat hati kita rasa senang. warna kan indah, bila digabung dan dihias dengan jiwa dan minat mendalam pasti akan menzahirkan rekaan yang menarik perhatian. Tambahan lagi, Dian memang stylo, saya suka gaya-gayanya


DIAN PELANGI (source :http://dianrainbow.blogspot.com  )
Cerita-cerita pasal Dian Pelangi ni, siapa Dian Pelangi? Kalau nak tau lebih lanjut, tengok kat sini ok :


http://dianrainbow.blogspot.com


http://dianpelangi.com/



No comments:

Post a Comment